En bok ask till en liten flicka

Hej på Er Emoji

Min svärsons lilla syster har fått sitt första barn en underbar liten tös Emoji

Kände att jag ville göra något till dom så gjorde en bok ask där jag kan lägga i en liten
present som jag har köpt Emoji

Rosa Babybok Box och Åsa och Magnus sin ram 016

Rosa Babybok Box och Åsa och Magnus sin ram 018

Rosa Babybok Box och Åsa och Magnus sin ram 019

Rosa Babybok Box och Åsa och Magnus sin ram 021

Rosa Babybok Box och Åsa och Magnus sin ram 024

Rosa Babybok Box och Åsa och Magnus sin ram 025

Rosa Babybok Box och Åsa och Magnus sin ram 020

Jag har endast använt mig av Cardstock ( Vit & Rosa)

Sen har jag använt mig av en massa olika dies tycker det är så kul att bygga i hop
något med att använda olika dies.

Lite spets och band finns också med och sen en hel del pärlor jag älskar pärlor Emoji
Bilderna har jag printat ut från nätet.

Till slut så har jag dekorerat med ett blomsterarrangemang och även tagit med ett
par stk charms som pricken över iét Emoji

Tusen tack för mig i dag och hoppas att vi ses snart igen Emoji

Många hälsningar & Kramar från Lilla Pyssel Inger Emoji

Ingers Signatur

Single Post Navigation

One thought on “En bok ask till en liten flicka

  1. Jättefint

Kommentera

