En ny bok ask till

Hej på Er

 Har en kusin i Norge som snart fyller 50 år.

Har köpt ett smycke till henne och tyckte att det var perfekt att göra en bok ask till henne för då kan det vara en fin förvaring till smycket och även födelsedagskort allt i ett.

Sissel och Margareta sin Bokbox 001

Sissel och Margareta sin Bokbox 002

Sissel och Margareta sin Bokbox 003

Sissel och Margareta sin Bokbox 004

Sissel och Margareta sin Bokbox 005

Sissel och Margareta sin Bokbox 006

Sissel och Margareta sin Bokbox 007

 Det är underbara Maja Design papper och cardstock som är själv grunden.

 Sen är det olika dies jag har använt mig av till hörn och annat.

 Har dekorerat med ett blomsterarrangemang och som pricken över iét så har jag limmat dit lite Charms också.

Lite bling pärlor och band har jag också använt mig av.

Tusen tack för i dag och hoppas att vi ses snart igen och att du tittar in

 Många hälsningar & Kramar från Lilla Pyssel  Inger

Ingers Signatur

Single Post Navigation

One thought on “En ny bok ask till

  1. Otroligt vackert 🙂

Kommentera

