Ett födelsedags kort

 

Hej på Er Emoji

I dag har jag ett födelsedags kort som jag bjuder på Emoji

Sissel sitt gula födelsedags kort 001

Hittade lite äldre Maja Design papper. Älskar verkligen att jobba med Maja papper
och sen är det cardstock också som är själva grunden.
Sissel sitt gula födelsedags kort 003

Sissel sitt gula födelsedags kort 004

Sen är det olika dies jag har använt mig av till hörn och annat.

Sissel sitt gula födelsedags kort 002
Har dekorerat med ett blomsterarrangemang och som pricken över iét och jag
har limmat dit lite Charms och pärlor för att det ska bli det där lilla extra Emoji

Sissel sitt gula födelsedags kort 005

Lite band och en rosett har jag också monterat dit.

Hoppas att ni gillar och att vi snart ses igen och tusen tack för att du tittar in Emoji

Många hälsningar & Kramar från Lilla Pyssel  Inger Emoji

Ingers Signatur

Single Post Navigation

One thought on “Ett födelsedags kort

  1. Så fint kort 🙂

Kommentera

