Pennställ

Idag har jag gjort ett pennställ med bildmålarnas papper, Gilrls.Black and white Flowers.  Som bas har jag chippboard och inuti har jag använt mig  av notpapper och papper från en gammal bok. Gamla papper finns i shoppen men not papper hade jag i mina egna gömmor.  Jag har målat hela pennstället med mod podge innan jag började att dekorera. Jag har dekorerat med bling bling, blommor och bokstäver.  Jag har stansat ut en form med hjälp av spellbinders. På min form så har jag satt mina bokstäver som jag har distressat med distress ink black soot. Jag har även distressat formen sedan har jag jag använt mig av distress stain picked raspberry som jag har ”splachat” ut färgern för att få det att se ut så. Runt hela har jag använt två olika spetsar som var vita från början var de vita men jag har sprayat dem med lindys sprayer för att få den färg jag ville ha.

DSC_0199

Baksidan av mitt penställ.

DSC_0197

Inuti penstället, jag har delat av den med hjälp av en bit chippboard som sedan är klädd. med not respektive bokpapper.

DSC_0193

Och framsidan!

Tjingeling!!

Saras sign

Single Post Navigation

One thought on “Pennställ

  1. Läckert 🙂

Kommentera

