Höst askar i tre olika storlekar

Hej på Er

Nu när hösten är här med alla sina vackra underbara färger så blev jag inspirerad att göra något med dessa färger.

Har gjort tre stk askar i tre olika storlekar.

Dessa askar är perfekt att ha med sig som gå bort present man kan fylla dom med Te, Kaffe, Choklad eller även pyssel godis om man vill lägga något sådant i och ge bort 🙂

Tre stk höst askar 002

Tre stk höst askar 003

Själva basen är mörkbrun cardstock och vit cardstock.

Sista vita lagret med cardstock som syns på utsidan har jag embossat för att få en fin effekt på papperet.

Tre stk höst askar 006

Sen har jag stansat ut hörn som jag har limmat på och jag har även använt mig av brads.

Tre stk höst askar 008

Till slut så har jag stansat ut en del swirvlar och löv och annat i härliga höst färger.

Tre stk höst askar 009

Har gjort en blomdekoration med alla dessa härliga tillbehör några super fina bruna rosor, lite pyntbär och som det sista lilla extra lite vita pärlor.

Tre stk höst askar 004

Tre stk höst askar 005

Om du vill testa på att göra en sådan ask själv så har jag en Tutorial på hur jag gör den på min gamla blogg här : http://lillapysselinger.se/2011/august/antligen-tutorial-pa-mina-te-askar.html

Det ända du gör om du vill göra som jag att göra olika storlekar är att tänka på att kapa höjden på mallen 😉 Tutorial är på den största asken.

Lycka till med era askar och hoppas att ni gillar mina 🙂

Hälsningar & Kramar från Lilla Pyssel  Inger

Ingers Signatur

Single Post Navigation

Kommentera

