Ljuslykta

Jag har gjort en ljuslykta med papper från Bildmålarna. Min stomme är gjord av chippboard. Jag har använt mig av rött cs och mönstrat papper från Bildmålarna- Snowy Day-Flowers.   Till mina fönster har har jag använt mig av lite tjockare OH-papper. Jag har använt mig av två olika punchar en är från Martha Stewart – Punch Around The Page Set – Vintage Floral, Den andra hade jag i mina gömmor och det är en scallop mönstrad.

 

DSC_0203

Jag har dekorerat med blommor som jag har färgat in med distress festive berries. Det finns en massa fina blommor i shoppen så ta en titt där. Alla mina blommor är även sprayade med Cactus gold från Lindys.

DSC_0204

För att ljuset ska synas lite mer så har jag byggt upp det med chippboard, för att dölja det så har jag knutit  ett band runt om.

DSC_0205

Så här ser hela lyktan ut.

 

DSC_0209

Här ser man uppifrån hur det ser ut i lyktan.

 

Tjingeling!!

Saras sign

Single Post Navigation

One thought on “Ljuslykta

  1. Helt underbar 🙂

Kommentera

