Juliga papper

Jag har gjort ett chokaldkort och ett fodral till en vinfklaska med nya fina julpapper från Reminisce.  Här kommer mitt chokladkort.

DSC_0226

Jag har dekorerat med blommor, bling och ett sidenband. Jag har använt mig av spellbinders.

DSC_0227

På insidan har jag använt mig av en kantstans från Martha Stweart.

DSC_0228

Här kommer nu mitt fodral till en vinflaska.

DSC_0223

Det mönstrade papperet kommer från Reminisce.

DSC_0224

Jag har använt  blommor, bling och ett sidenband. Jag har använt mig av spellbinders.  Allt som jag har använt kanske inte finns men det finns väldig mycket annat som liknar det jag har använt mig av. Så ta gärna en titt i shoppen.

Hoppas att ni fått lite inspiration till ert julpyssel.

Tjingeling!!

Saras sign

Single Post Navigation

Kommentera

