Present till vår guddotter

Hejsan

Vår fina guddotter Wilma har nyss fyllt år, och jag gjorde ett smyckeskrin till henne.

Tänk att hon redan blivit 10 år – var tar tiden vägen?

Jag frågade hennes mamma om vilka favoritfärger hon har nu och då blev svaret svart, grått, vitt och lila.

Sedan tillkom en massa andra färger också, men jag valde att jobba med dessa färger 🙂

Hon ville inte ha ett allt för barnsligt men inte vuxet tråkigt heller, så jag hoppas att hon blir nöjd med detta 🙂

Det är ganska enkelt utan ”barnsliga” dekorationer och det ska inte missas att det är hennes smyckeskrin och ingen annans 😉

Ville inte pråla till det för mycket för att hon ska kunna använda det i några år.

Det är en spegel i skrinet också, så jag tycker verkligen om denna fina modell.

wilmas1

wilmas2

wilmas3

wilmas4

Hoppas att din födelsedag var underbart trevlig Wilma.

Många kramar från Gudmor Anette och Gudfar Åke.

Anettes signatur

Single Post Navigation

Kommentera

