Vi äger allt för många hus

Hej mina vänner!

Hoppas allt är bra med er.

Som många av er vet så har vi ju två hus, varav ett som är till salu, men jag kan ta och skvallra att vi har en hel del andra hus också 😉

Kolla in detta!

Jag har skapat ett hus och Åke har gjort ett garage till detta. 😉

Så nu har vi många boenden att välja mellan.

Så här såg de ut innan vi började. Ni hittar dem i webbshopen här

57588_1

Först ut är Åkes garage.

Kolla in hans snygga utebelysning och han har breddat dörren för att kunna köra in en stor bil 🙂

SONY DSC

Nu kommer vi till mitt hus som jag byggt helt själv, så jag känner nog att jag borde bli godkänd som husbyggare i framtiden 😉

Här är huset sett framifrån med taket på.

SONY DSC

Endast huset framifrån. Dörren och köksgardinerna.

SONY DSC

Ena väggen på insidan, där vi hängt köksklockan 🙂

SONY DSC

Kolla in mitt snygga trägolv som jag lagt själv.

SONY DSC

Här har vi hängt upp de dyra äkta tavlorna.

( Dom var så dyra att det inte fanns pengar kvar till möbler) 😉

SONY DSC

Taket sett uppifrån.

SONY DSC

Engla har hunnit leka med dessa hus byggnader redan.

Hon stämplade ett motiv och målade det och hade det som husägare. 🙂

Nu vill vi passa på att önska er en riktigt toppenfin dag.

Varmt välkomna tillbaka i bloggen igen.

Kram Anette och Åke

Anettes signatur

Single Post Navigation

Kommentera

