Kommentarstävling i bloggen

Hej mina vänner!

Nu är det dags för lite tävling här igen, eller vad säger ni? 🙂

Eftersom så många har fullt upp med julkortstillverkning, julbak, julpyntande och julstädning och inhandling av julklappar så blir det en riktigt enkel tävling på årets sista månad.

Det enda ni behöver är att skriva en kommentar eller två eller flera vid dina besök här i vår blogg 🙂

Enkelt eller hur.

kommentera-mera-

Ju fler ni skriver desto större chans att vinna ett hemligt paket från oss på Nettans Scrapbooking4you.

Inläggen ska vara skrivna mellan 1 – 31 december 2013, för att vara med i lottdragningen.

Vill meddela att alla utom jag och Åke får vara med i denna tävling, alltså även ni inspiratöser 😉

Vi firar sedan in det nya året med att kora en vinnare 🙂

Fredag den 3 januari 2014, koras nämligen vinnaren här i bloggen.

Vi tar hjälp av random.org, med att få fram ett datum och tid, och sedan blir det kommentaren som ligger allra närmast som vinner.

Så kom igen nu alla härliga bloggbesökare och skriv så många kommentarer som ni hinner så får ni många vinstchanser. 🙂

f_rsta_advent

Ha en trevlig första advent önskar vi på Nettans

Anette & Inspiratöserna sign

Single Post Navigation

28 thoughts on “Kommentarstävling i bloggen

  1. Kul med tävlingar. Jag är gärna med.

  2. Unn Ekman on said:

    Vilken kul ide!

  3. Åååå vad roligt med en tävling!!! Nu är det bara att hålla tummarna på att jag vinner. hihihi

  4. Ååå så trevligt med en tävling !! Jag vill gärna vinna 🙂

  5. Det var en kul tävling och inte så svår så den måste man ju vara med på 🙂

  6. Jag gillar tävlingar;-)

  7. Roligt med en tävling 🙂

  8. En tävling för alla, gillas! ☺

  9. Det var ingen dålig tävling!! 😀

  10. Va spännande 🙂

  11. Ann-sofi Kinnunen on said:

    Kul med en jul tävling som inte va så svår.

  12. Alltid lika trevligt med en liten tävling! =)

  13. Nu är det måndag och en dag närmare jul. Stressen ökar.

  14. Monika on said:

    Hoppas ni har det bra uppe i Vännäsby! Självklart vill jag ha chansen att vinna! Ha det så gott! Kram Monika (i Jämtland)

  15. Jag kikar in igen. Hej på er alla 🙂

  16. vad kul med tävling

  17. Nicole Steegmans on said:

    Vad Roligt!

  18. Ja det var ju en alldeles lagom tävling så här i juletid. .

  19. Det låter bra; jag menar lämna kommentarer ska man väl hinna fast man har megamycket att göra.

  20. Anki T on said:

    Det var en lagom tävling så här före jul. Jag tar gärna chansen.

  21. Roligt med tävling 🙂

  22. Malin L on said:

    Rolig tävling!!

  23. Jennica on said:

    Vad roligt med tävling! Och lätt att vara med i dessutom!

  24. Vad bra! En tävling de flesta kanske hinner med 🙂

  25. ann-sofie hofgren on said:

    oj, dumt att inte ta chansen då!!

  26. Vad härligt med en tävling innan jul, går väl hoppas att jag lyckas vinna denna gång !

  27. Å vad trevligt =)

  28. Pingback: Vinnare i kommentarstävlingen |

Kommentera

