Alva Feeling

Bildmålarna har släppt en ny stämpelkollektion och en paper pad och de båda är helt underbara. Till mitt kort idag har jag, Malin, använt Alva Feeling. Jag valde att förlänga linjerna lite och ”dra ut” hennes klänning mot kanten. Till kortstomme och en del utstansade detaljer har jag använt vit cardstock. Det mönstrade papperet kommer från deras paper pad Soft Collection. Blommorna kommer från You Do och i mitten har jag använt bling från Magnolia. Fjärilen är utstansad med Martha Stewart punch och blingen som följer den är från Magnolia.

Spirit in the wind

Single Post Navigation

4 thoughts on “Alva Feeling

  1. Super fint kort. Himla vacker stämpel.

  2. Oj; Bildmålarna verkar har utvecklat sina stämplar. Det tycker jag om, Du har gjort ett vackert kort.

  3. Jennica on said:

    Vilken fin stämpel! Och så finstämda färger på kortet. Bakgrundspapperet är också himla fint!

  4. Catharina Broman on said:

    Snyggt!

Kommentera

