Strålande juletid

Hejsan!

Snön har anlänt till Vännäsby nu, och det är så strålande vackert.

I stugan skapas julkort och det dricks glögg och äts pepparkakor för att komma i rätt stämning 😉

Här kommer lite inspiration från mig idag.

100_5814-nettan

100_5816-nettan

Har använt mig av Die-Versions Fonts – Editor In Chief  på texten på insidan.

På framsidan ser ni den nya diesen:  Heartfelt Creations Dies Sweet Juliet

Den blir så fantastisk då man viker ihop den och sätter en brads i mitten.

Kolla in den här filmen så förstår ni vad jag menar 😉

http://www.youtube.com/watch?v=WBGfsd_6SKQ

Ha det nu så fint i julmånaden och stressa inte.

Försök njut mina vänner, av denna vackra tid då snön anländer och det börjar lukta jul i både butiker och hemmet 🙂

Lev och må!

Britt-Ingers sign

Single Post Navigation

4 thoughts on “Strålande juletid

  1. Snyggt kort! Älskar den blå färgen.

  2. Super fint kort med mycket bling 🙂

  3. Härligt stämmningsfullt kort.

  4. Catharina Broman on said:

    Jag gillar inte blåa julkort men detta tycker jag verkligen om.

Kommentera

