Post

I dag tänkte jag visa er ett postställ som jag har gjort. Hemma hos oss så har vi inte något riktigt bra ställe att ha alla räkningar som kommer så då tänkte jag att jag gör ett snyggt ställ att förvara det i.

Jag har använt mig av Primas Engraver papper, dessa papper är verkligen min favorit! Jag har målat hela lådan med mod podge för att få ett skyddsöverdrag på papperna. Detta använder jag på allt som jag vet kommer att användas mycket.

DSC_0327

Alla rosorna var vita från början jag har sprejat med Lindys för att få den svart och den skimrar så fint i ljuset, de andra rosrna jag jag sprejat med en som bara ger glitter och skimmer. Självklart så måste jag ju ha lite bling på. Till föter jag har använt Tim Holtz underbara metall fötter. Bokstäverna är målade med silver färg. Kolla in i shopen Nettan har massor med blommor och bling!

DSC_0329

En när bild på blommorna.

DSC_0331

Tim Holtz fötter passar bra till primas papper. Själva stället har jag själv gjort av chippboard så att det skulle passa mig som jag vill ha det, och jag blev väldigt nöjd mer resultatet.

Tjingeling!!

Saras sign

Single Post Navigation

6 thoughts on “Post

  1. Super snyggt postställ du har gjort *love it*

  2. Tack!! 😀

  3. Malin L on said:

    Mycket bra inspiration!

  4. Jennica on said:

    Snyggt! Kanske det känns roligare även om det är räkningar?!

  5. Fiffigt! Riktigt snyggt

  6. Catharina Broman on said:

    Läckert postställ!

Kommentera

