Elinas födelsedag

Hejsan mina vänner!

Nu har det blivit dags för mig att visa nåt jag gjort känner jag.

Det händer att jag skapar nåt då och då, men jag är galet dålig på att fota och lägga in det här 😉

Men nu ska ni får se det kort som jag gjorde till min systerdotter Elina som blev myndig för en månad sedan.

Elina18.3

Hoppas ni mår bra och känner att ni hinner med allt som ska fixas innan jul.

Kanske alla klappar är inköpta, baket klart och ni har tid att sitta ner och njuta av livet också.

Ta hand om er och njut av dagen, ty den kommer inte åter.

Kram Anette

 

Single Post Navigation

5 thoughts on “Elinas födelsedag

  1. Snyggt kort och snygga papper!

  2. Super fint kort. Jag gillar klockan 🙂

  3. Jennica on said:

    Snygga papper – kul att se nåt annat än jul, även om det är den tiden på året!

  4. Häftigt kort. Gillar alla halvpärlorna extra mycket 🙂

  5. Catharina Broman on said:

    Jätteläckert kort. passar perfekt till en ungdom

Kommentera

