Snögubbe

Då tittar jag, Malin, in igen! Ingen snö så långt ögat kan nå utanför mitt fönster, så snögubben får åka fram på pysselbordet i stället. Snögubben är en Magnolia och jag har använt Magnolias julpapper, Merry Christmas. Grankvistarna bakom snögubben är utstansad med Memory Box Pine Needle Border och grankvistarna under blommorna är utstansade med Cheery Lynns Pine Branches. På grankvistarna har jag använt snöpenna för att få ett mer vintrigt utseende. I blommans mitt, samt till vänster och höger om snögubben ser ni bling bling från Magnolia.

Julkort Magnolia Snögubbe

Ha en bra lördag!

Single Post Navigation

4 thoughts on “Snögubbe

  1. Jätte sött kort 🙂 Åååh jag älskar den magnolia snögubben 🙂

  2. Jennica on said:

    Magnolia-papper ä snygga!

  3. Gulligt, gillar också snögubben 🙂

  4. Catharina Broman on said:

    Gullig stämpel

Kommentera

