Texturez och Dazzelerz

Här kommer lite inspiration till de nya modeling pasterna som är färgsatta!!!  De är otroligt lätta att jobba med och dryga. Texturez är skimrande med textur och finns i 8 olika färger, Dazzelerz är en smidig och även denna är skimrande och finns i 10 olika färger.

Här har jag gjort en dekoration som jag hade på dörren vid alla helgons helgen.

DSC_0340

Själva bakstycket i  frigolitcirkeln har jag använt mig av texturez. Jag försökte även att smeta lite på cirkeln men det var inte så lätt då den var rund. 🙂 Men försöka måste man väl!?

Här har jag gjort en tavla med en jättefin dikt till min man. Men på denna har jag använt mig av dazzelerz .

DSC_0342

Jag har använt mig av en spatel och en mask men man kan även måla med en pensel. Och hittar du inte din färg så går det ju alltid att blanda och mixa som man känner för. Här är det bara din fantasi som säger stopp!!

Tjingeling!!

Saras sign

Single Post Navigation

3 thoughts on “Texturez och Dazzelerz

  1. Jätte snygga båda två 🙂

  2. Catharina Broman on said:

    Båda är ju såååå snygga. Du är så duktig Sara

Kommentera

