Match box 8*8

Jag fick en beställning av en kund med en dikt som hon tycket var så fin. Så jag tänkte att jag skulle altra en match box från G45. Hon ska ge den till en speciell person så vi kom överens om att det inte kunde vara så mycket gulligull på den. Då hon vill att han ska ha den framme. Så här blev resultatet!!

DSC_0348

Utsidan jag hade några papper i mina gömmor som ser ut som plank. Dessa ville hon absolut ha! Dekorationerna består av blommor och bling. Kan ju inte vara utan detta.

Ovanpå så satte jag dit ett metall handtag så att det skulle vara lättare att dra ut boxen från själva fodralet.

DSC_0349

Så här ser den ut utan fodralet på.

DSC_0350

Här är en närbild på blommorna i nedre kanten.

DSC_0351

Hon blev jättenöjd med detta så jag hoppas att han som ska få den också blir glad.

Gott Nytt År !!

Saras sign

Single Post Navigation

Kommentera

