2 koppar varm choklad!!

Idag tänkte jag visa en box med två påsar ögonblickschoklad och två ferrero rocher. Jag hittade några gamla papper i mina gömmor som jag tycket skulle passa bra till denna lilla godispåse.

Jag har använt mig av två stämplar en hade jag i mina gömmor och den andra kommer från bildmålarna. Jag har som vanligt använt mig av två enfärgade cs och sedan mitt mönstrade papper.

DSC_0410

Här är framsidan!! Och vet ni vad??!!  Jag har inget blingbling på denna!! Men det kanske kommer på sen vem vet :). Har dekorerat med blommor. En del av dem hade jag i mina gömmor men kolla i shoppen för det finns massor av fina blommor där. Har även sprejat med Lindys för att få den färg jag ville ha på mina blommor. Och ett sidenband för att knyta i hop den.

DSC_0411

Baksidan med en stämpel från bildmålarna. Tyckte att den passade bra här.

DSC_0413

Och så här ser den ut inuti. Så denna passar verkligen till någon som älskar choklad.

Tjingeling!!

Saras sign

Single Post Navigation

Kommentera

