Förvaringsbox med verktyg.

Som ni redan vet så gillar jag ju att göra boxar och askar i alla olika format. Denna vecka blir inget undantag. I dag tänkte jag visa en förvaringsbox  som jag har mina verktyg i. Här kan jag ha mina saxar, pennor, falsben mm i så att jag lätt kan hitta det jag behöver.  Jag har valt att bara ha det som jag använder mest framme.

DSC_0431

Själva boxen är gjord av chippborad. Papprena kommer från BoBunnys  Cést La Vie Collection 6*6 pappers block.

DSC_0433

Jag har dekorerat den med spets, pärlor, blommor och hampasnöre som delvis kommer från min egen gömma och delvis från shoppen.  Jag har delat in boxen i fyra fack, för att det ska vara lättare att hitta det jag vill ha.

DSC_0434

Så här ser den ut när jag har stoppat ner mina saker som jag ska ha i den.

DSC_0435

Det var allt för mig denna vecka.

Tjingeling!!

Saras sign

Single Post Navigation

One thought on “Förvaringsbox med verktyg.

  1. Helt fantastisk

Kommentera

