Stämpelförvaring

Förra veckan visade jag hur jag gör mina boxar och i dag tänkte jag visa vad jag skulle ha min box till. Nu har jag gjort den helt klar, jag trodde att jag skulle dekorera med blommor och blingbling. Men när jag var klar och tittade på den så tyckte jag inte att det behövdes då papperna är så fina. Så jag har bara satt fast ett handtag så att jag lätt ska komma åt min box.

 

DSC_0536

Papperna kommer från BoBunnys Primrose collection. Handtaget hade jag i min gömma.

Så här ser det ut när man öppnar.

DSC_0537

Alla korten har jag gjort med hjälp av Evelope punchboard. Sen har jag laminerat alla arken så att stämplarna fäster på baksidan.

Så här ser korten ut.

DSC_0538

Och på baksidan ser de ut så här.

DSC_0539

Så nu jag jag gått igenom alla mina stämplar och rensat ut de som jag inte använder och de som jag använder är nu i min egengjorda box!! Jag är så nöjd med min nya förvaring. Jag hade tänkt visa detta i onsdag men tekniken ville inte det så därför kommer den i dag.

 

Tjingeling!!

Saras sign

Single Post Navigation

One thought on “Stämpelförvaring

  1. Så snygg låda du gjort!! Jag har mina likadant, men i IKEAs vita CDboxar, en för motiv och en för texter (men har just köpt ett nytt 2-pack eftersom det tenderar att svämma över)
    Få se om jag får inspiration att dekorera nu 😉
    Praktisk förvaring är det i alla fall!! Toppen med lamineringsmaskin!!
    Kram!!

Kommentera

