En ny alstrad Box !

Hej på Er!

Då var det dags för mig att bjuda på något igen 🙂

Hade en mycket god vän som fyllde år nyligen och tyckte att det var trevligt att kunna göra en box åt henne och fylla den med choklad istället för ett födelsedags kort.

Har använt  mig av mörk brun cardstock som bas och sen så är det dom underbara vackra Pion papperna som jag använt mig av.

Tove sin födelsedags box 001

Tove sin födelsedags box 002

Tove sin födelsedags box 003

Tove sin födelsedags box 004

Tove sin födelsedags box 005

Tove sin födelsedags box 006

Dom dies som är använda här är:

”Cherry Lynn Designs Dies Olive Branches” Bladen

“Whimsy Stamps” Hörnen

“Cherry Lynn Design Fanciful Flourish Left” Blad Swirvelen

“Sizzix Frame Fancy Rectangle” Ramen runt bilden på framsidan

Sen så har jag pyntat med lite Brads, Charms, pärlor och rosor.

Vill du testa på och göra en egen box så finns det en Tutorial här: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.415868548486599.96647.415543191852468&type=3

 Ha det så bra och var rädd om Er

Hälsningar & kramar Från Lilla Pyssel Inger

Ingers Signatur

 

Single Post Navigation

Kommentera

