Hjärtan Påsk Ägg

Hejsan! 🙂

Har ju dekorerat en del ovala vanliga Påsk Ägg och dom tycker jag jättemycket om.

Men sen så kom jag över dessa hjärtan och dom har helt klart blivit mina favoriter att måla och dekorera.

Nya Hjärtan Påsk Ägg fyra stk och ett Ovalt Lilla 001

Dessa hjärtan har jag köpt hos ÖB. Sen så har jag målat dom tre lagar med Panduro sin vita Hobby Färg.

När målarfärgen har torkat klart så limmar jag på Spets och band.

Sen har jag limmat på Swirvlar som är en dies från Magnolia.

Å innan jag dekorera med blad, blommor och pyntbär så limmar jag fast lite fjädrar som jag också har köpt hos Panduro.

Till slut så har jag också limmat på lite vita pärlor.

Först ut är ett rosa ägg

Nya Hjärtan Påsk Ägg fyra stk och ett Ovalt Lilla 006

Nya Hjärtan Påsk Ägg fyra stk och ett Ovalt Lilla 007

Nya Hjärtan Påsk Ägg fyra stk och ett Ovalt Lilla 008

Sedan gjorde jag ett gult ägg

Nya Hjärtan Påsk Ägg fyra stk och ett Ovalt Lilla 009

Nya Hjärtan Påsk Ägg fyra stk och ett Ovalt Lilla 010

Nya Hjärtan Påsk Ägg fyra stk och ett Ovalt Lilla 011

Sist men inte minst så skapades ett blått påskägg 🙂

Nya Hjärtan Påsk Ägg fyra stk och ett Ovalt Lilla 012

Nya Hjärtan Påsk Ägg fyra stk och ett Ovalt Lilla 013

Nya Hjärtan Påsk Ägg fyra stk och ett Ovalt Lilla 014

Lycka till med era Hjärtan och Påsk Ägg och önskar Er alla en riktig trevlig och Glad Påsk Emoji

Hälsningar & Kramar Från Lilla Pyssel Inger Emoji

Ingers Signatur

Single Post Navigation

Kommentera

