Nya dekorerade ljus !

Jag älskar att göra egna personlig ljus till mig själv och även att ge bort i presenter.

Det är faktiskt mycket tacksamma presenter.

Å tänk att ett vanligt vit ljus kan förvandlas och blir så fint så fort med hjälp av ett servett motiv.

Tre par Ljus och två nya Ljus fat 005

Tre par Ljus och två nya Ljus fat 006

 

Tre par Ljus och två nya Ljus fat 007

 

Jag älskar att dekorera mina ljus men det behövs inte alls om man inte vill det.

Många är super fina som dom är med bara servett motiv på.

Annars så kan det räcka med ett snöre, band, lite pärlor eller en charms.

Visar lite av båda i dag att enkelt kan vara lika snyggt som dekorerat.

Tycker också om att kunna dekorera tändsticksask till då blir det som ett helt sett.

 Tre par Ljus och två nya Ljus fat 008

Tre par Ljus och två nya Ljus fat 004

 

Jag har till dessa ljus använt mig av Cardstock, Punsch till remsan runt, band, lite pärlor, blad gjorda av dies, rosor, pyntbär, lite snöre från Panduro och några Charms.

Har också en Tutorial / Beskrivning med bilder steg för steg och med text förklaring på hur jag gör mina ljus här:  https://www.facebook.com/media/set/?set=a.485889438151176.1073741836.415543191852468&type=3

Tre par Ljus och två nya Ljus fat 009

Tre par Ljus och två nya Ljus fat 010

Tre par Ljus och två nya Ljus fat 011

Tre par Ljus och två nya Ljus fat 012

Tre par Ljus och två nya Ljus fat 016

Tre par Ljus och två nya Ljus fat 017

Tre par Ljus och två nya Ljus fat 018

Tre par Ljus och två nya Ljus fat 019

Tre par Ljus och två nya Ljus fat 020

Ha det bäst och hej då för denna gång 🙂

Hälsningar & Kramar Från Lilla Pyssel Inger

 

Single Post Navigation

One thought on “Nya dekorerade ljus !

  1. anne kaldeng on said:

    Hei – Nydelige lys du har laget . Hvor for man kjøpd de servietter med sailer . Nydelige – Klem

Kommentera

