Ny DT

Hejsan!

Ja, egentligen är jag inte så ny för er…

Jag, Malin, har ju gästat Nettans ett par gånger per månad sen i julas, men nu kommer ni att få se mina inlägg mer regelbundet här i bloggen.

Jag träffade Nettan på scrap och stämpelmässan i Gävle och jag blev så glad när hon frågade om jag ville vara en av hennes designers i teamet.

De flesta känner nog igen mig som cri_kee i pysselvärlden och ni är alla välkomna att besöka min blogg!

IMG_2176 sepia

Jag har hållit på med scrapbooking i ganska många år och när jag försökte räkna efter så kom jag fram till sju år!

Kan det verkligen stämma? Både ja och nej!

I början läste jag mest vad andra gjort och gjorde inte så många alster själv. Jag kom i gång på riktigt i början av 2010 och sedan dess har det bara blivit

mer och mer. I början skapade jag bara layouter men i dagsläget blir det att jag mest skapar kort av olika slag, men det har ni nog märkt redan 🙂

Jag är en stor fan av Bildmålarnas stämpelmotiv och tycker om att färglägga de flesta. Jag har nyligen börjat färglägga med distress markers så jag

känner mig lite som en nybörjare igen. I vanliga fall färglägger jag med promarkers, men jag måste erkänna att jag gillar verkligen distress markers.

De få gånger jag skapar layouter så är det ett måste för mig att använda mig av mixed media. Jag älskar att kleta och kladda med färger av olika slag för

att skapa struktur och spännande detaljer på mina layouter. När ni minst anar det kommer det nog att dyka upp en layout från mig här i bloggen.

Ha en underbar dag!

Single Post Navigation

Kommentera

