Somrigt kort i lila

Hejsan!

Igår kväll skapade jag ett kort med ett av mina färdigmålade motiv. Sedan jag började måla med distress markers har jag fler färdigmålade motiv att skapa med. Anledningen är att det går snabbare att måla med dem i jämförelse med promarkers, samt att jag färglägger flera motiv samtidigt. Jag  har använt vit cardstock till kortbas och mönstrade papper från Pion Designs serie My Precious Doughter. Papperen jag använt heter My Princess och Syringa.

Somrigt i lila

Under motivet har jag använt en doilie och jag klippte till två vimplar i ett av papperet. Ritade en svart linje runt dess kanter och stack in dem under doilien. Blommorna jag har använt är virkade blommor i lila och nejlikor. En söt fjärilcharm flyger strax under den lila blomman.

Ha en underbar dag och njut av solen 🙂

Malins sign

Single Post Navigation

3 thoughts on “Somrigt kort i lila

  1. Jennie on said:

    Vad fint!! Och du är verkligen jätteduktig på att färglägga!

  2. Carina on said:

    Super fint.

  3. Tack Jennie och Carina 🙂

Kommentera

