Student plakat

Hej!

Min älskade dotter Malin har tagit studenten, och jag gjorde ett plakat till hennes stora dag.

Malin student1

Malin student2

Malin student4

Malin student32

Åke målade själva plakatet och pinnen i vitt, och jag tog hjälp av Cameon för att skära ut text och bilder.

Hon har ju gått frisör så det passade med såna bilder tyckte jag 😉

Det var en fantastiskt fin dag och hon var så vacker.

Jag var en mycket stolt mor denna fina dag 🙂

Tack för titten, och välkommen åter.

Kram Anette

Anettes signatur

Single Post Navigation

Kommentera

