We were sent a princess

Hejsan!

För andra veckan i rad visar jag er ett kort med papper från Pion Design. Till det här kortet har jag använt serien my precious daughter, my daughter, my princess, bården kommer från baby doll, tagsen kommer från syringa och bilden har jag klippt ut från my princess. Jag har även använt en doilie och en bit spets från mina egna gömmor.

We sent a princess

Det var allt från mig idag. Ha en bra dag!

Malins sign

Single Post Navigation

One thought on “We were sent a princess

  1. Så gulligt

Kommentera

