Förvaring till akrylklossar

I dag tänkte jag visa en box som jag har gjort åt mina akrylklossar. Jag har haft dem liggandes lite här och där och haft lite svårt att hitta dem när jag väl behöver dem.  Jag har använt mig av Bildmålarnas nya papper 12*12 som heter An Ocean of Strawberries. Båda paperna heter så, men tittar ni i shoppen så hittar ni dem.

DSC_0590

Så här blev min box. Jag har sprejat mina blommor med perfect pearls och vatten som jag blandat ihop för att få lite blingkänsla.

DSC_0591

Och när man öppnar boxen så finns mina akrylklossar där!

DSC_0592

Så här ser mitt lock ut inuti och boxens undersida.

DSC_0593DSC_0594

Bokstäverna kommer från Primas Engraver bokstavs ark, hörnen hade jag själv i mina gömmor. De är sprejade med Lindys, tre olika gröna toner.

Det var det jag hade denna vecka, hoppas att ni gillade min box!

 

Tjingeling!!

Saras sign

 

Single Post Navigation

One thought on “Förvaring till akrylklossar

  1. Så snyggt

Kommentera

