Paper Piecing.

 _DSC7104
På sistone har jag roat mig en hel del med paper piecing, punch art eller vad man nu föredrar att kalla det. Det finns massor av idéer och uppslag att hitta på nätet! Sök på google, pinterest eller vad du vill, och du hittar hur mycket som helst! Här har jag gjort ett par kort med Angry Birds tema. Jag har använt mig av punchar jag har här hemma, och en  sax för att göra figurerna. Uppslag till korten har jag hittat bla via Splitcoast Stampers.
Jag kan varmt rekommendera dig att testa detta, speciellt om du har barn hemma? Ett riktigt roligt pyssel att göra tillsammans med dem. Ofta har de fler idéer till figurer än man själv kan komma på som vuxen… Om du behöver mer inspiration, så kommer fler inlägg med figurer de närmsta veckorna!

_DSC7098

Tack för titten!

Annicas signatur

Single Post Navigation

Kommentera

