Små lamm!

 _DSC7107

Idag blir det söta små lamm! Dessa har jag gjort med hjälp av mina punchar åter igen. Om det är någon ”form” som jag saknar, och känner att jag ändå vill ha, så använder jag ibland även min Gazelle för att skära ut något. Allt som oftast klarar jag mig dock långt med några punchar och en sax.
Dessa små lamm fick bli gåvor till trevliga Paula och Danne som har ett fint ställe som heter Gårdsbacken. Tänkte att de kunde komma till användning hos dem.
_DSC7110

Detta lilla lamm ”håller” en godisbit till någon som är sugen? Funkar till bordsplacering, eller som en liten hälsning på kudden till någon som sover över?

_DSC7111

Tack för titten!

Annicas signatur

Single Post Navigation

Kommentera

