Sweet.

 DSC_8407

Jag har fastnat i Pion Designs senaste kollektion! Vem kan motstå dessa papper? De passade i alla fall perfekt till mitt foto av söta Evelina, så jag gjorde en layout i röda toner.

DSC_8411

Chipboard i massor finns i butiken! Jag valde att använda en snygg vimpel på denna layout, och jag har inte ens färgat den. Den passade bra i alla fall!

DSC_8413

Utöver chipboarden så har jag enbart använt dekorationer klippta ur mönsterpapperet. Små tags, fjärilar och pappersbitar.

Annicas signatur

Single Post Navigation

Kommentera

