Altrat en trägalge för mina smycken

Hejsan!

Jag ska idag visa er en trägalge som jag har altrat för att ha mina smycken på.

Det är en vanlig trägalge som jag hittade i garderoben 😉

galge123

Började med att måla den i en antikvit färg.

Sedan limmade jag fast vit spets runt den.

smyckesgalge3

Dekorerat den med vita rosor, och en utstansat lapp med hjälp av en dies, som jag skrivit smycken på.

I hålen på lappen så har jag virvlat band med pärlor på tråd.

SONY DSC

SONY DSC

Nu längtar jag bara till vi renoverat sovrummet så att jag kan hänga upp denna där, fylld med några av mina vackra smycken 🙂

Ha en jättefin dag och tack för titten.

Kram Anette

Anettes signatur

Single Post Navigation

Kommentera

