Julkort med Tomtens ren.

 DSC_9371

Jag har inte visat så många julkort i år, men här kommer i alla fall ett! Jag har använt papper från Pion Design, stämpeln är gammal och kommer från Inkido. Renen har jag skurit ut med Gazellen och snöflingorna är gjorda med en liten punch. Jag använde pearlmaker till att göra de små ”snöflingorna” i bakgrunden och snöret hittade jag i gömmorna här hemma.

DSC_9374

Jag passar på att tacka för titten och önska er en riktigt God Jul!
Annicas signatur

Single Post Navigation

Kommentera

