Mina döttrars ljuslyktor

Hejsan mina vänner!

Jag vill passa på att önska er alla ett Riktigt Gott Slut på året 2014! 🙂

Det är inte så länge kvar nu av detta år, och jag hoppas att ni haft det bra och att ert år 2015, blir ännu bättre.

Jag ska visa några av de ljuslyktor jag gjort i julklappar i år 😉

Den första som jag visar fick min äldsta dotter Jenny.

Hon är förtjust i svart och rosa.

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

*     *     *     *     *

Denna gav jag till min mellan dotter Malin, hon älskar lila.

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

*     *     *     *     *

Den här fick min minsta dotter Engla som gillar många färger men älskar rosa.

Engla nr1

Engla nr2

Engla nr3

Jag har fått inspiration av vår egen Inger som gjort lyktor av gamla tejprullar från Biltema, så jag har också återbrukat såna 😉

Jag har gjort en undersida av chipboard och målat allting vitt.

Dekorerat med spets, band och blommor och utstansade blad med hjälp av dies.

Har gjort en liten ”platta” av en dies och limmat fast under.

Köpte en ljushållare på Ikea och la ner ett doft ljus.

Ha nu en underbar dag kära besökare, och varmt välkomna åter i bloggen snart igen.

Kram Anette

Anettes signatur

Single Post Navigation

Kommentera

