Altrad bok och en dies förvaring.

Hejsan på er! Nu var det ett tag sedan jag bloggade men nu är jag tillbaka. Idag tänkte jag visa er ett altrad kollegieblock och en förvaring till mina Sizzix dies.  Jag har använt mig av papper från BoBunny Autumn song.  Just dessa papper är från i höstas och kan vara slut med det finns många andra fina papper i shoppen.

DSC_0230

Så här ser min bok ut. I den så har jag mallar och skisser på det som jag har hittat. Självklart så kan jag ju inte vara utan lite bling. Själva tagen fanns på ett av papperna, så jag använde den. Jag har distressat alla kanter med Seedless preserves. Det syns lite dåligt men jag har ett lila cs i botten sen kommer mitt mönstrade papper.

DSC_0229

Så här ser bokens baksida ut.

Mitt andra alster är med ett annat papper från BoBunnys Autumn song.

DSC_0231

Så här ser den ut framifrån…….

DSC_0232

från sidan och………

DSC_0233

bakifrån.

DSC_0236

Och så här ser det ut när jag har mina sizzix dies i den. Är super nöjd. Har dekorerat väldigt sparsamt då det är något som kommer att flyttar mycket fram och tillbaka.

Det var allt från mig denna veckan. Men jag åter kommer snart med nya skapelser.

Tjingeling!!

Saras sign

Single Post Navigation

Kommentera

