Förvaringsmapp på resan.

Hejsan på er då var det dags för mig att visa något. Ni vet när man ska ut och resa, det är ju en massa papper, biljetter och pass man ska hålla reda på. Jag har gjort en liten mapp så att jag lätt kan ha hålla ordning på allt. Jag har använt mig av Maja Designs papper.

DSC_0221 Så här ser framsidan ut. Jag har valt att inte dekorera den då det är ett så fint papper och för att det ska vara lätt att ta fram den utan att den fastnar i något.

DSC_0222 När man öppnar den så ser det ut så här.

DSC_0223 Här är en ficka för två pass. Har punchat så att det skulle vara lätt att ta fram och stoppa ner passen igen. På locket har jag satt fast en magnet så att passen inte ramlar ut.

DSC_0224 Bakom passen finns det en ficka till, där hade jag tänkt att man kan stoppa ner sina Bording cards, så att de är lätta att ta fram och att de är samlade så man inte tappar bort dem.

DSC_0225På andra sidan finns en stor ficka, här har jag alla viktiga papper och biljetter som behövs. Denna fickan går att öppna lite och även här har jag använt en magnet för att underlätta.

Måtten på denna är helt utifrån vad jag själv tycket skulle funka bra. Och det tyckte jag att den gjorde, den var lätt att få ner i handväskan och lätt att ta upp.

Tjingeling!!

Saras sign

Single Post Navigation

One thought on “Förvaringsmapp på resan.

  1. Jättefin! Skulle gärna ha en tutorial på denna, då vi i februari ska ut och resa..

Kommentera

