Förvaring till inkblendingtools.

Då var det min tur igen och i dag tänkte jag visa en förvaring som jag har gjort till mina inkblendingstools. Jag har sex stycken och de ligger lite här och var där jag sitter och pysslar. Jag tänkte att det skulle vara lättare att ha dem samlade plus att jag vet de alltid står där när jag behöver dem.

Jag har använt mig av BoBunnys nya papper 12 star-crossed-honeycomb.

DSC_0258

Boxen är gjord av chippboard.

DSC_0262

Jag har gjort avdelare som går att lyfta ur om jag inte skulle vilja ha ett fack till vardera verktyg.

DSC_0266

I varje hörn har jag använt mig av metalldekorationer för att göra ”fötter”. Den står utmärkt på dessa ”fötter”. Jag hade även en lila blomma som jag sitter i mitten av två guldmetaldekorationer.

DSC_0263

Så här ser det när jag har mina inkblendingtools i min förvaring.

Tjingleing!!                                                Saras sign

Single Post Navigation

Kommentera

