Chokladkort i mini format!

Eftersom det är alla hjärtans dag på lördag så tänkte jag visa några chokladkort som jag har gjort. Men dessa är i miniformat.

Här är en översikt på alla!

DSC_0313

Här kommer nu en närbild på hur alla ser ut var och ett och även hur de ser ut inuti.

DSC_0314

Till detta kort har jag använt mig av papper från BoBunny, Papperet heter Star Crossed Novel. Banden och det jag har stämplat och dekorerat med hade jag hemma.

DSC_0315

Så här ser det ut inuti kortet. Kanten är stansad med en Martha Stewart kant stans.

DSC_0316

Till detta kort har jag använt mig av Pions Designs nya papper. Just detta papper heter Paris- Rose du Jardin.

DSC_0318

Maja Designs papper, Coffee in the Arbour – Raspberry jam cookies.

DSC_0319

Så här sed denna ut på insidan.

DSC_0320

Prima, Engraver- Black leaf.

DSC_0321

Inuti detta kort ser det ut så här.

DSC_0322

Maja Designs, Coffee in the Arbour – Lovely weather 

DSC_0323

Denna ser ut så här inuti.

DSC_0324

Maja Designs, Coffee in the Arbour – Let’s share a cookie.

DSC_0326

Sista kortet är även det papper från Maja Design, Coffee in the Arbour – Rose garden.

DSC_0327

Så här ser det ut på insidan av detta kort.

Tjingeling!!                                                   Saras sign

Single Post Navigation

One thought on “Chokladkort i mini format!

  1. Åsa Abrahamsson on said:

    Så fina små kort till mini choklad 🙂 du har inte någon mall för den? Skulle verkligen vilja prova detta 🙂 tack på förhand

Kommentera

