Du är så efterlängtad~

Hejsan!

Välkommen till världen! Jag har gjort ett kort till en liten bebis. Kortet går i grönt och vit och den lilla bebisen vilar i en rosa blomma. Jag har använt mig av vit cardstock och de mönstrade papperen kommer från Reprints paper pad Basic Bright.

 Du är så efterlängtad

På kortets insida har jag stämplat en vacker dikt samt en babybård. Så här i efterhand skulle jag nog vilja att babybården är stämplat på båda sidorna…eller vad säger ni? Ska jag stämpla dit det?

Du är så efterlängtad insida

På kortets baksida har jag maskat in babyn i min personliga stämpel.

Du är så efterlängtad baksida

Det var allt från mig idag!
Ha en underbar dag 🙂

Malins sign

Single Post Navigation

Kommentera

