Somrigt

Hejsan!

I helgen har jag varit på pysselträff med ett gäng glada tjejer. Jag gjorde två kort färdiga och påbörjade tre andra kort. De som är färdiga tänkte jag visa er nu.

 Det första kortet har jag skapat med papper från Maja Designs serie Coffee in the arbour.  Bilden med den härligt läskande saften, är även den från Maja Design. Jag har använt några olika dies, en från Spellbinders och resterande från Cheery Lynn. De dies jag har använt är Lace Corner Deco C, French Pastry Doliy, Tea Rose Small, samt Olive Branches.
Saft

Närbild på blommorna…

Pilligt att få till, men de blir så fina 🙂 Fler egengjorda blommor kommer att göras hemma på min gata!

Saft 2

 Till det andra kortet har jag använt mönstrade papper från Bildmålarna, cute collection. Textstämpeln är även den från Bildmålarna. Jag har dies från Spellbinder och Cheery Lynn. De dies jag har använt från Cheery Lynn är Lace Corner Deco I, French Pastry Doliy, Tea Rose Small, Gardenia Small samt Ivy Strip.
Vänner är vingar

Ha en underbar dag!

Malins sign

Single Post Navigation

One thought on “Somrigt

  1. Det är fantastiskt. Jag blir glad när jag ser era fina alster. Det behövs lite glädje när jag är så nära inpå min amputation. Ha det så bra. Kram

Kommentera

