My precious doughter

Hejsan!

I helgen hade jag besök av en pysselvän och hon hade sett ett sådant fint kort hon ville lifta. Jag valde att göra samma kortvikning som henne. Det är kul att variera sig i sitt kortskapande även om jag inte gör det så ofta.

Till det här kortet har jag använt vit cardstock och mönstrade papper från Pion Designs serie My Precious Doughter. Jag har dekorerat kortet med rosor, rosknoppar och utklippta fjärilar. Även dem är utklippt från samma serie. Rosornas blad har jag stansat ut och färgat gröna med distress ink forest moss.

Daughter1

Daughter2

Daughter3

Daughter4

Daughter5

Ha en underbar dag!

Malins sign

Single Post Navigation

2 thoughts on “My precious doughter

  1. Anette on said:

    Jättefint kort! Har du nån tut på denna kortvikning?

  2. Tack Anette 🙂 Denna vikning heter tri shutter card och om du googlar på det hittar du flera tutorials att välja mellan. Lycka till! Kram Malin

Kommentera

