Kärlek

Hejsan och varmt välkommen!

Det är dags att fylla bloggen med lite kärlek eftersom det får oss att må så gott 🙂

Detta är några av de kort jag gjorde till årets alla hjärtans dag

Allahjärtanskort2.23

Allahjärtanskort3.432

Det är roligt att överraska någon man tycker om på denna dag tycker jag.

Det är ju alltid roligt att få något i brevlådan som inte innehåller räkningar 😉

Ha en underbar dag.

Tack för att du kom förbi och tittade i vår blogg.

Kram Anette

Anettes signatur

Single Post Navigation

One thought on “Kärlek

  1. Hej för min del är det obegripligt att någon kan göra ett så vackert kort. Jag hade känt mig som en drottning om ett sådant kort hade dykt upp i min brevlåda. Kram på dig ❤

Kommentera

