Carpe diem

Hejsan!

På en av de senaste scrapträffarna jag var på gjorde jag en av utmaningarna,att skapa till  CSI utmaning #158. Jag gjorde ett kort trots att utmaningen egentligen handlar om layouter. Jag kommer därför inte att lämna in mitt bidrag till utmaningen på deras hemsida.

Jag har skapat i vit, svart, grön och kraft cardstock. Dekorerade med naturtråd, rosor samt en ugglecharm. Fågelstämpeln är alldeles underbar, men har ingen aning om dess märke. Köpte den i en loppislåda. Om någon vet, tar jag tacksam emot den informationen. Avslutade med att skriva ut texten med min dymo.

Carpe diem

Ha en underbar dag!

Malins sign

Single Post Navigation

One thought on “Carpe diem

  1. Ljuvligt vackert!

Kommentera

