Förvaring.

I dag tänkte jag visa hur jag förvara mina överblivna utstansade saker. Ni vet när man håller på med ett projekt och man har stansat ut en massa olika saker, sen när man ska sätta ihop det så vill man inte ha det man har stansat ut och stansat ut nya saker. Som passar mycket bättre men man vill ju inte kasta det andra så jag har lagt det i en box som jag nu har alstrat. Jag är jättenöjd med min lilla box än så länge. Jag har använt mig av papper och dekorationer som jag hade hemma.

Så här ser min box ut.

CSC_0252

Min box i svart och vitt papper.

CSC_0254

På kanten av locket har jag använt glittrig washitejp.

DSC_0250

Här är mitt lock ovanifrån.

Tjingeling!!                                          Saras sign

Single Post Navigation

Kommentera

