Ljuslykta av tom tejp rulle

Hejsan!

Nu ska jag visa en ljuslykta som jag gjorde och gav bort till min syster 🙂

Hon har ljusgrönt i sitt kök så därför valde jag dessa färger till hennes ljuslykta.

 

Det är en tom biltema tejprulle som jag målat vit och dekorerat med bland annat spets, band, blommor, blad och bling.

Lyktalime1

Lyktalime2

Tack för titten!

Önskar er alla en underbart fin dag.

Kram Anette

Anettes signatur

Single Post Navigation

One thought on “Ljuslykta av tom tejp rulle

  1. Nämen herregud, det hade jag aldrig kunnat gissa. Nu blir jag också sugen på att göra en sådan. Tack för tipset. Kanon. Ha en bra dag. Kram ❤

Kommentera

