Grattiskort

Hejsan på er jag hoppas att ni alla har haft en bra påsk.
I dag tänkte jag visa något som jag inte visat på ett tag nämligen ett kort som jag har gjort. Detta var ett grattis kort till en vän som fyllde år.

Jag har använt mig av några distresser till att färga in papperet. Jag gjorde två stycken men lite olika ändå. Så här ser mina kort ut. Sedan stansade jag ut med en die, Die-Namics Cover-Up Die Floral Fusion. Som jag satte på en vit kort stomme.

DSC_0280

På mitt andra kort så använde jag en svart cs som jag färgade in med en glitterpenna. Det kortet ser ut så här.

DSC_0274

Det blev det första kortet som jag skickade till min vän.

Tjingeling!!                                                                      Saras sign

Single Post Navigation

One thought on “Grattiskort

  1. Jag kan bara säga att det är helt fantastiskt, jag skulle inte kunna göra det själv. Så underbart. Kram ❤

Kommentera

