Archive for the day “maj 13, 2015”

Förvaring till färgpennor

Jag har alltid beundrat de som kan färglägga fint och få ett djup i sina motiv. Självklart vill ju jag kunna det med. Men jag inser ju att det krävs mycket tålamod och tid att sitta timme efter timme och färglägga. Jag har införskaffat mig pennor som jag tyckte var prisvärda och de kom i en stor låda. Denna låda var svår att förvara och den var helt klart otymplig på alla sätt och vis. Så jag gjorde mig en ny, mindre och mycket finare box.;)

Så här ser min box ut!

DSC_0247

Tyckte att denna stämpel passade fint och det stämmer ju så bra!! Att man ska göra mera av det som gör en glad och lycklig!! Som att pyssla, visst håller ni med!?

Blommorna och bladen var vita innan jag färgade in dem lindys stamp gang.

DSC_0248

På kanten av min förvaring har jag satt fast glittrig washi tejp. Tyckte att det behövdes lite bling.

DSC_0249

Här är mina pennor i min nya fina förvaring. Själva boxen är gjord av chippboard. Enligt mina egna mått för att passa pennorna perfekt. Jag har sedan använt mig av mod podge på hela lådan så att den ska hålla. Allt material hade jag i mina gömmor hemma. Nu är det bara att sätta igång och färglägga!!

Tjingeling!!                                                   Saras sign

Post Navigation