Tävling mars 2010

Denna månad tänkte jag att vi skulle ha en altertävling istället för att skapa efter en skiss.

Jag hoppas att ni alla ska tycka om denna tävling lika mycket som jag själv gör 🙂

För har man en gång testa att altra något så upptäcker man verkligen hur otroligt roligt det är.

Så jag hoppas att även ni som aldrig gett er på detta ska testa det nu och vara med i vår tävling under mars månad.

Men eftersom det finns så otroligt mycket som går under en altertävling och för att vi i juryn ska ha en chans att kunna kora en vinnare under någorlunda rättvisa bedömning så kommer jag att specificera vad som ska altras i denna tävling.

Jag vill att ni gör en fyrkantig eller en rektangulär ask i valfri storlek, och sedan dekorerar den efter ert eget tycke och smak.

Det kan vara en liten söt prinsessask, eller en tuff ask till en tuff kille, eller varför inte en vacker ask till ett brudpar.

Ja som ni ser så kan den dekoreras helt olika, det enda kravet är att den ska vara kvadratisk/rektangulär.

Det är upp till dig själv om du gör asken själv av papper eller om du klär in en ask som du köpt färdig.

Här har jag hittat en beskrivning på en ask för er som inte har någon egen ritning eller liknande hemma.

Det finns så klart en massa skisser på askar att göra själv på nätet, men jag hinner inte leta rätt på så många då tiden just nu är rätt dyrbar då vi ska försöka att hinna få så mycket som möjligt klar i nya huset innan den 15 mars då vi har invigning där.

Ni som har hittat fina sidor med såna skisser får jättegärna länka till dem här i bloggen 😉

Just nu är vi på väg ner till Karlstad för att vara med på pysselträff/mässa där som svenskscrapbooking ordnar.

Jag vil ha ditt/dina tävlingsbidrag senast den 31/3 kl 23.59

Skicka ditt bidrag  till min mail nettan@scrapbooking4you.se så kommer jag att ladda upp den här i bloggen så fort jag har möjlighet.

Du får alltså skicka in fler än ett bidrag om du vill det – så skapa nu allt vad du hinner så kanske du kan tävla med fler än ett alster denna månad.

Du har ju alltså möjlighet att vinna ett presentkort på 250kr på Nettans Scrapbooking4you.

Vi fortsätter så klart med kommentarstävlingen också.

Skriver du en kommentar i ett inlägg så har du en lott, skriver du 10 kommentarer så har du 10 lotter.

Vinnaren får ett presentkort på 100kr i vår webshop/butik i Vännäs.

Vill passa på att önska er alla en riktigt trevlig helg och jag hoppas att jag får träffa många av er pysslare i Karlstad i helgen 🙂

Ha det så bra och Lycka till!

Kram Anette

Single Post Navigation

10 tankar om “Tävling mars 2010

  1. Kerstin Friberg skrev den :

    Hej!
    Vilken fin och bra ide, helt underbar kamera.
    Jag håller med dig om MS stanar är också så fina.
    Hälsning
    Kerstin

  2. yey, helt i min smak =)

  3. Maja skrev den :

    Åhh vad kul det måste jag göra! 🙂

  4. Erica skrev den :

    Vilken rolig tävling! Att altra askar är ju min favorit. Får se om det finns tid nu i tenta-tider…

  5. Så ja, nu har jag gjort mitt bidrag till denna tävlingen och mailat det till er. Sen har jag även bloggat det och länkat till er, Men jag ser inget om att man får/inte får göra det. Får man inte visa det så får ni hemskt gärna säga till så tar jag bort inlägget så länge 🙂
    Kramar

  6. marlene skrev den :

    vad kul! det måste jag testa!

  7. Hm…. Den här vill jag göra! Ska fundera lite!

    Har jag missat vem som vann februaris??

  8. Beskrivningen har skrivits ut, så nu är det bara att skapa 😉
    Kram, Britt-Inger

  9. Oj, vilken kul tävling. Har precis gjort klart mitt bidrag och kommer maila det inom kort. Lägger snart ut det på min blogg och länkar till er. Hoppas det är okej 🙂
    Scrapbooking är livet o givet.
    Pysselmys Jenny

  10. Ops, fick se utmaningen idag. Återkommer imorgon, sista chansen.
    Hälsningar Ulla

Lämna en kommentar