Presentation av Ulrica

Hej

Jag heter Ulrica och är 38år, hundälskande, pysselgalen, tonårsmamma är nog en bra beskrivning på mig, jag har alltid skapat och jag har nog provat de mesta i pysselväg.
Sedan 1995 har jag bla sålt mina egna smycken av cernitlera och även pärlsmycken plus annat jag knåpat ihop på olika marknader runt om i västerbotten.
Scrapbooking upptäckte jag 2001 och fick ett namn på nått jag redan gjorde samtidigt öppnades en helt ny värld med vackra papper och allt annat som hör till.

Jag är en pysselperiodare av stora mått ibland är det bara scrapbooking, ibland bara pärlor, ibland virkning osv.
Då det gäller papperspyssel så älskar jag att altra och då det gäller Kort och Lo:s är jag nog ganska sparsam med dekorationer men älskar färg och det ska bli så kul att få vara med i Nettans härliga gäng och förhoppningivs insperera en och annan att prova saker på kanske lite udda vis.

Jag har två bloggar en mer personlig http://virrhonan.blogspot.com/

och en pysselblogg
http://pysselmamman.blogspot.com/

Jag är inte jätte aktiv på forum på nätet men jag kallar mig oftast Virrhönan vilket passar då jag är lite småvirrig men ni får ta mig för den jag är med stavfel virrighet och allt .

Single Post Navigation

En tanke på “Presentation av Ulrica

  1. Åh så roligt! Välkommen Ulrika!

Lämna en kommentar