Tävling mars – Påsk

Hejsan alla pyssel vänner!

Nu har det blivit en ny månad – igen!

Tiden går fort då man har roligt sägs det ju, och att jobba tillsammans med er och scrapbooking är otroligt roligt så jag antar att det är därför det blir ny månad så ofta 😉

Nu har det därför blivit dags för en ny tävling i vår blogg.

Denna månad har vi bestämt oss för att ta en tema tävling

som mycket enkelt heter Påsk.

Ni får tolka detta helt fritt utifrån vad påsken betyder för just er.

Det kan vara tex påskmat och påskkycklingar

Det kan också vara påsklov och aktiviteter av olika slag.

Det finns mycket som kan passa just påsk tycker jag så det ska bli spännande att se hur just du tolkar detta.

Det kan ju vara ett alster i färger som du förknippar med påsk.

Låt din fantasi flöda och skapa ett alster till vår tävling denna månad, ett kort, en layout eller något altrat.

Ni får skicka in ett eller flera bidrag till vår tävling denna månad.

Maila era bidrag till nettan@scrapbooking4you.se

Du kan vinna ett presentkort i vår butik på 150kr

Bidragen ska vara inne hos mig innan den 31/3 kl 23.59, och vi kommer att lägga upp bidragen på våra tävlingsdagar här i bloggen på tisdagar och torsdagar.

Vi ser med spänning fram emot era bidrag.

Här nedan kan ni se några alster som vi inspiratöser gjort.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Single Post Navigation

3 tankar om “Tävling mars – Påsk

  1. Jag är jättegärna med! Tyvärr har jag försökt maila in mitt bidrag två gånger nu på mailadressen men får tillbaka ”failur”. Hm, konstigt. Hur ska jag nu bära mig åt?

  2. Pingback: Påskinspiration. «

  3. Pingback: Fantomen «

Lämna en kommentar